tovaingesson.blogg.se

TOVA INGESSON

Plugg!

Publicerad 2014-09-07 01:07:03 i Allmänt,

Idag har det varit super bra väder OCH JAG HAR BEHÖVT PLUGGA! 
Jag satt såklart ute men hur kul är det??
Jag pluggade Spanska, Engelska och NO men jag tog även lite rast ibland. Rättare sagt jag sov i solstolen i en timma! 😂 

På kvällen var jag och Ella ute och sprang 5km också. Det var riktigt skönt och inte så jobbigt idag heller. (hoppas det beror på att jag förhoppningsvis har fått tillbaka min kondition som försvann under sommarlovet) 

Kr@m Tova

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-07 18:13:56

Vad flitig du är först plugga och sedan springa./M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tova Ingesson

14 år, belieber, gymnastik

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela